вівторок, 26 квітня 2016 р.

Вроджені обдарування подібні диким рослинам і потребують вирощуванні з допомогою вчених занять
Ф. Бекон

20 квітня 2016 року на базі нашого ліцею  відбувся семінар-практикум вчителів інформатики з проблеми: «Роль проектної діяльності у розвитку обдарованої дитини на уроках інформатики та в позакласній роботі».
Семінар відкрила методист ММЦ закладів освіти управління освіти Чернівецької міської ради Терлецька Інна Дмитрівна, яка обґрунтувала актуальність та перспективність вибраної проблеми. Інна Дмитрівна окреслила теоретичні аспекти підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями. Оригінальною відеопрезентацією заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею Вязнікова Лариса Анатоліївна представила навчальний заклад та відмітила, що кафедра інформатики представлена вчителями з невеликим стажем роботи. Під час практичної частини запросили колег на відкриті уроки молоді вчителі інформатики ліцею №4: Грунтей Василь Васильович на урок у 5 класі з теми «Створення фотоальбому засобами Microsoft Office Power Point 2007» та Руснак Марія Тодорівна  у 3 класі з теми «Робота з презентаціями». Вчитель інформатики Шакун Жанна Василівна представила посібник, випущений вчителями інформатики ліцею, в якому розкрита роль проектної діяльності в розвитку обдарованої дитини на уроках інформатики та в позакласній роботі та є добірка розробок уроків з інформатики. Жанна Василівна поділилася досвідом роботи з даної проблеми, а також до уваги вчителів було представлено два проекти, які виконали учень 3-А класу Іванчук Олександр та учень 6-Б класу Каптелов Кіріл. Продовжуючи роботу семінару вчителі інформатики Шакун Ж.В. та Грунтей В.В. провели практичне заняття «Створення інтерактивних навчальних модулів за допомогою сервісу LearningApps». По завершенні практичної частини вчителі за круглим столом ділилися враженнями, обмінювалися досвідом, висловили слова вдячності всім, хто долучився до проведення семінару. Запрошені вчителі відмітили професіоналізм, високий рівень підготовки семінару, а також його практичну спрямованість.








Немає коментарів:

Дописати коментар